lördag 16 februari 2008

Underbara lördag!

Lördagar måste ju typ vara veckans bästa dag! Iofs, fredag är inte så dumt heller :)
Igår var jag ledig, spenderade dagen till att chilla och städa. Städa behövdes verkligen. Mitt rum var fyllt av långa dammkorvar och en massa hårstrån. Usch!
Inge nice alls. Men nu är det rent och fint :D
På kvällen var ju jag och Benny ute och åt. Robin slutade jobbet precis (han jobbar på restaurangen där vi åt) när vi hade beställt maten. Så han kom ut och satte sig med oss :) Vi planerade the big party :) Nice nice supernice.
Jag körde på hårt igår, åt trerätters. Jag började med ost- och vitlöksgratinerat bröd med chiliaioli, sedan åt jag squares fiskgratäng serveras med duchessepotatis, lax, torsk, kräftor och räkor i krämig hummersås, till efterrätt tog jag crêpe- och nougattårta med hallonsorbet. Säger bara OMG! :D Till detta drack jag ett glas vitt, och avslutade med en latte. Hjälp vad mätt jag var! Lite rabatt fick man ju, man har ju kontakter ;) :D
Blev serverad av en gammal lärare, nice. Har ju även jobbat där som frukostbiträde, så jag fick min julklapp som jag skulle fått på en personalfest som jag inte kunde komma på. Så jag och älsklingen fick våra julklappar igår. Kändes lite lustigt att gå runt med julklappar i mitten av februari genom Kungsbacka. Så uppenbart att det var julklappar också, med tanke på det röda pappret med guldiga stjärnor på :P

Sedan hyrde vi en film, som vi btw inte kollade på :P
Slöseri med pengar? Nerå :P

Idag ska vi in till Kungsbacka och kolla lite i affärer och lämna tillbaka filmen.
Sedan ska jag hem till pappa och umgås. Har inte varit där på jättelänge..

Aja, ha en supernice lördag! Love <3

(en tanke som slog mig; har nog aldrig använt ordet "nice" så många gånger på så kort tid som jag har gjort i detta inlägget...)

2 kommentarer:

Sophia sa...

Gud va mysigt det låter! :)

Elin Richthoff sa...

Nice inlagg ;)
vad var det i din julklapp?
PS. middagen later amazing