torsdag 7 februari 2008

Torsdag.

Idag är det torsdag, det betyder att det är fredag imorgon. Lycka :D
Dock älskar jag stället jag jobbarf på, vill inte sluta där imorgon.. Tusan, min sista dag redan.. Funderar på att sno med mig min lilla lovely A hem.. ;) Fast då blir nog inte hennes föräldrar så glada. Det måste vara den underbaraste ungen på jorden (L) :P

Idag har jag inte mått så bra, magen är fuckat sig och halsen och näsan gör inte som jag vill.
Aja, får hoppas på ifall att det bryter ut något så blir det på söndag kväll. Kommer bli en toppenhelg :D

Ska snart ringa min älskade Benny och prata lite, lite catch up om dagen :)
Sedan funderar jag på att gå och lägga mig. Är trött...


Sitter och kollar på Vänner nu, surprise va? ;)

Ha en fortsatt trevligt torsdagskväll!
Love <3

1 kommentar:

Sophia sa...

Va frisk så vi kan va lyckliga ikväll! :)