onsdag 21 maj 2008

---

Idag skulle ju jag hämta pappa på jobbet, som jag nämnde tidigare. Det gick faktiskt rätt bra, körde bara fel tre gånger. Två utav gångerna inne på bara Volvos område. Starkt jobbat. Det är sjukt svårt att hitta där. hehe. Men eftersom att jag är lika bra som batman så löste det sig fint ändå. Jag och pappa åkte till Sisjön och köpte Guitar Hero till mig. älska <3
Ska få det i födelsedagspresent. Bara en vecka kvar nu :D

Sedan åkte vi ner till Kungsbacka, handlade på Ica Maxi och köpte räkor som vi ska äta snart :)
När vi kom hem så gick jag ut med Charlie, vi tog en rätt lång runda ner till havet och sådär. under tiden pratade jag med invalido, stackare :/
Sedan dess har jag nördat mig framför datorn. höhö

Senare idag ska jag ner till sandra för lite tjöt, godis och tv. Grey's. Sandra är besatt, jag går med på att titta på det endast för att den där killen är med. Patrick Dempsey eller vad han heter. han är en fröjd för ögat.
Inte den snyggaste i världen kanske, men han duger. man kan ju inte få allt :P
man tager vad man haver.

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag tänder inte på patrick, jag tänder på programmet. ;)

Anonym sa...

det är ju knappast mc dreamy som är hetast, ge mig KAREV! det är äkta kärlek ;)