fredag 16 maj 2008

Torsdag.

Jag har haft en himla bra dag idag. Först åkte jag till min älskade Soff, vi promenerade, åkte till Lindome och käka pizza, åkte till henne igen, bara tjötade och spelade lite Guitar Hero, Vi hade det lika mysigt som vanligt. Love this girl :D
Sedan åkte jag hem, mamma skulle färga mitt hår. Så kom jag hem, färgade håret. Är riktigt nöjd. Bara älskar älskar älskar nyfårgat hår :) Det luktar så gott och är så himla glansigt och fint :) hehe.
Sedan kom Cissi hit, vi spelade Guitar hero, lagade mat, tog en promenad och köpte glass. Gick och pratade och sådär..
Hon åkte hem vid elva, sedan dess har jag chillat och pratat i telefon :)
Det var min dag det :) hehe. Väldigt intressant kan jag förstå :P

Helgen är full av aktiviteter. Imorgon ska jag träffa Sandra och shoppa present till Carro, sedan ska vi på middag hos Carro :D På lördag är det låång dag på jobbet, från 15 till 00. På söndag är det kaninfest :D WOHO! Som sagt så ska man inte ta ut något i förskott. Men är snuskigt taggad :D

Grattis Carro som fyller 20 idag :D

Aja, nu ska jag lägga mig. Är nog dags nu.
Ha det fint alla.

Puss <3

Inga kommentarer: