söndag 25 maj 2008

Lördagnatt och 4 dagar kvar!

nu är det inte alls lång tid kvar tills jag fyller år. lustigt egentligen att man fortfarande tycker att det är så vansinnigt roligt att fylla år. ^^ hehe.

Idag har jag jobbat. har inte varit min dag.
Det började med att jag precis missade bussen, så jag fick ta bilen ner till centrum. tur att bilen var hemma. Sedan kom jag till jobbet och märker att man vattenflaska är borta. :/ dum som jag var, så skrev jag inget namn på den heller. dumma Hanna :/ Det var sjukt mycket folk på Liseberg idag. fullt upp hela dagen. när jag kom ut till min enhet så märker vi att kassan är sönder. när man tryckte in vad gästen beställt och skulle ta betalt och trycka på "Öppna låda", så öppnades inte lådan. så vi fick öppna den manuellt hela tiden. egentligen inte så jobbigt att vrida om en nyckel, men ändå. gud vad bortskämd man har blivit :/ :P Fick dessutom stanna kvar en timme extra på jobbet också, hade stängning och skulle städa allt. Sjukt mycket mer att göra än vad man tror.. :O Så det tog lite extra tid. dessutom stämde inte kassan när jag kom till ck, var snuskigt mycket folk där dessutom. alla bestämde sig för att samlas samtidigt där typ, var flera meter lång kö. Så det slutade med att jag fick springa till vagnen för att hinna med min buss. hade jag hunnit den hade jag fått vänta i 1½ timma. :/ när jag satt på vagnen kom jag på att jag hade glömt stämpla ut. men det gjorde tydligen inte så mkt.
aja, nog snackat om min arbetsdag. :P
Förresten så var Runar (Carolas ex) och handlade utav Lejla idag på jobbet. han och sonen, amadeus. lejla tyckte att han var söt, men hon la inte in stöten för han såg så liten ut ;P i vilket fall som helst så köpte Runar en spunnet socker och en stor snacks (sourcream). Coolt.

Imorgon ska jag in till stan och shoppa. :) med Sandy darling. ska shoppa presenter och kanske om jag hittar något till mig själv också :)

Synd att jag missade Klaras middag idag också. :( hade mycket hellre velat vara där. hoppas att ni hade kul iaf :)

Ne, nu ska jag kolla på Vänner. my legs and feet are killing me. Är så trött i kroppen så det är sjukt. kan bara välkomna mig själv till liseberg ;P

Godnatt. <3

2 kommentarer:

Carro sa...

Oj vilken jobb dag! hoppas ni hittar massa kul på stan puss!

Anonym sa...

Runar, där ser man! haha