söndag 11 maj 2008

Söndag -

Nu sitter jag hemm hos Cissi, vi ska till Liseberg om någon timma. :)
Igår vi ute, med all respekt, det var den sämsta utgången jag varit med om. :P
Det började med att vi var på Allegro och väntade på H, redan där dog partysuget. Vi var där och väntade alldeles för länge. Sedan blev vi (läs jag) hungriga och gick till McDonalds, där vart det katastrof. Folk kastade mat och läsk på varandra. Det låg pommes frites och läsk överallt. Och folk bara skrek. Shit asså. Sedan blev H arg vilket gjorde att partysuget dog ännu mer. Sedan drog vi runt i stan, kom hem vid 3. Var så sjukt trött. Äntligen har jag sovit ut. Har inte sovit ordentligt på över en vecka, så hade lite att ta igen :P
Förut så hände en ytterst lustig sak. Jag satt på en stol som välte så jag välte också. Haha! Det var lite roligt.

ha en fin söndag. Pusspuss <3

Inga kommentarer: