fredag 2 maj 2008

Fredag

Idag ska jag jobba, dock en kort dag. Bara från 15-19:30. Sedan blir det nog bio för min del med tjejerna :) 27 dresses.
Imorgon ska jag jobba min första långa dag, vilket innebär att jag ska äta i personalmatsalen. Shit, vet knappt vart den ligger. Paniik! Och hos oss går det typ inte att se vilka som har rast samtidigt som jag har eller något. :s Aja, får väl sitta själv och äta i värsta fall :P Om jag ens hittar dit ^^ hehe.

Nu är det bara 3 dagar kvar till London. Och jag har ingen packlista, inte växlat pengar eller någonting. Börjar bli smått stressad. Men jag får gå och växla pengar innan jobbet, och sedan springa upp på mammas jobb och lämna dem. Packlista kanske jag kan göra innan jag åker in till stan. Ska hämta en resväska hos pappa på söndag också. Här hemma hos mamma hade vi bara jättesmå resväskor eller jättestora. Denna som jag ska låna verkar mer lagom. :)

Aja, nu ska jag äta frukost :)

Puss, ha en fin dag <3

Ps. Kommentera mera. Är inte kul alls att skriva om ni inte kommenterar :/

1 kommentar:

Anonym sa...

kommentarer är roliga :) Det är nog ingen risk att det inte finns nån annan som har rast samtidigt som dig :)