tisdag 20 maj 2008

Här vankas det IKEA.

Inatt har jag sovit så himla gott! Asså sådär fruktansvärt gott :) Sedan ringde mamma och väckte mig vid 11, hade nog kunnat sova ett bra tag till annars. Men det var rätt bra att hon väckte mig, känns lite dumt att sova bort hela dagen.

Idag ska jag till Ikea, det ska bli trevligt. Jag skulle kunna bo där inne. I en sån där liten lägenhet som de har byggt upp. :)
Sängarna ser så fluffiga ut på Ikea, vad är hemligheten? Flera täcken?
Dessutom ska jag köpa lite grejer på coop. :) Ska komplettera pappas och Birgittas presenter lite.
:)

Slutligen så känner jag mig som en gammal tant, jag har ont överallt just nu. Massa blåmärken och träningsvärk. My god :P Är som en stel 80-åring typ.

Puss <3

1 kommentar:

Carro sa...

Ja du börjar ju snart närma dig 80-sträcket;) bara 60 år kavr snart. Visst är de gött när man har träningvärk!! hoppas allt är bra med dig annars gumman! puss