lördag 10 maj 2008

Lördag.

Igår vart det utgång. Hade riktigt roligt!
Först förfestade vi hos Fia, drack svinäcklig dricka och spelade yatzy. haha! Jag vann :D
F - "Sandra, kan du dricka lite?"
S - "Det smakar ju fan skit!"
F - "Håll för näsan som alla andra då."
- HAHA!

Sedan drog vi oss ner till Rumpan, typ jättelite folk, blev en drink där, sedan vidare till Mingel. Lite dans och cider. Träffade en kollega där, trevligt trevligt. Sedan så åkte jag in till stan med kvart i två tåget och gick till Chez och träffade Cissi och hennes små pojkar. Sedan blev det fyllekäk, promenad och sedan soova! På vägen släckte "vi" (inte jag så mycket, var rätt passiv) en eld i en papperskorg. dagens goda gärning. Vaknade imorse och drog mig till Bunnsparken och träffade Maria. Vi köpte baguette och satte oss utanför GU och pratade. Sedan kom det en fyllegubbe som skrämde iväg oss. haha! Då köpte vi mjukglassoch satt vid storan och pratade lite till. Sedan åkte jag hem.
Ska strax åka till Cissi, vi ska äta gourmetmiddag, köttbullar och pasta! mums!
Sedan ska vi hyra film och sådär. Blir nog bara chillkväll. Har sån jävla sömnbrist efter denna veckan så det är helt sjukt. Börjar typ vänja mig vid att sova för lite. hehe!
Imorgon kanske jag ska till Liseberg, men det är inte säkert..

Jaja, ha en fin lördagskväll :)

<3

Inga kommentarer: