onsdag 28 maj 2008

Dålig update.

Ursäkta för dålig update, har inte varit hemma..
I söndags var jag i stan med Sandra hela dagen, det bliev en partyklänning/top och en present :)
I måndags hjälpte jag P med hans fest hela dagen, på kvällen var jag på festen :) väldigt trevligt. Jäkligt gött folk asså! :) Hade riktigt roligt i slutet av kvällen :) Det var iofs kul innan med, men det blev bara roligare och roligare :) Igår hjälpte jag till att städa i lokalen, och efter det så åkte jag in till stan och träffade mormor. Vi lunchade med mamma och sedan gick vi och köpte min födelsedagspresent :) En jättefin ring :D Och så fick jag ett pärlhalsband på köpet. Det såg värsta fattigt ut, men i katalogen stod det att det var värt 398 :-, det tackar vi för :)
Sedan gick jag i stan med Cissi, Sara och Mia. Var inte riktigt upplagd för stan, men det var trevligt ändå. Jag ska ju shoppa loss idag :)
Sedan vart det räkor på kvällen samtidigt som vi tittade på Sanningen Ögonblick. Tycker att det är så himla kul, dock måste jag säga att de som ställer upp i det programmet måste vara antingen dumma i huvudet, eller snuskigt pengakåta. Kanske både och, vad vet jag.

Kom hem rätt sent igår, gick och la mig direkt typ.
Jag har fått ett snuskigt sort blåmärke på insidan låret, asså det är sjukt stort. Och jag som inte ens har slagit mig :O Jag ringde iaf vårdcentralen igår, mamma ville det, eftersom att vi misstänkte att det inte var något "vanligt blåmärke". Och rätt hade vi. Men hon kunde inte svara på vad det var, hon sa iaf att det inte är något blåmärke som jag beskrev det. Nu har jag iaf fyllt i konturerna med penna, så nu ska vi se om det växer eller något. Vänta ut det lite, går det inte bort eller om det blir värre så skulle jag boka en tid. Vill bara att det ska försvinna, det gör min inte till en sexbomb direkt ;)

Idag ska jag och Soffan till Allum, ska bli jättekul! Ska leta efter ett par mysbyxor, är i starkt behov av det. Har bara jättestora, och det ser inge vackert ut :P Annars får vi väl se vad jag hittar :) Fyller ju år imorgon (WOHO) så får väl köpa en födelsedagspresent till mig själv :P

ha en bra dag :)
det ska jag ha ^^
Puss <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får en underbar dag imorgon!!! Visst är de roligt att shoppa älskar verkligen när man hittar massa bra saker:)