lördag 24 maj 2008

Tråk

Skriver ett kort inlägg, sedan måste jag sova.. Sitter här helt ensam hemma, hatar att vara ensam. Speciellt nu, känner inte alls för att vara ensam. Ibland är det asgött, men inte nu :/ Känns bara tomt.. Men men.

Igår var jag och Gunnar och käkade lunch på Lindälv i bricken. Var väldigt trevligt. Sedan smet vi in och hälsade på de gamla lärarna. Var verkligen jättekul! Men shit asså. Folk förändras inte. Det kändes som att tiden hade stått stilla i skolan, allt var sig likt utom Renates hår. Långt hår :O värsta chocken. hehe.

Imorgon ska jag jobba, från 16-23. Inte så farligt. :) Sedan ska jag nog möta upp Cissi och gå ut en sväng. Kanske.. Söndag blir det shopping med Sandra :)
Födelsedagspresentsshopping :) Får se vad jag hittar ^^

Yey, 5 dagar kvar tills jag fyller 20 :D glöm inte det nu, på torsdag den 29 maj fyller jag år :D
Väntar mig en massa sms och sådär, så gör mig inte besviken :P

Ne, nu ska jag krypa ner och börja läsa en bok som handlar om att bli mer lycklig i nuet, det kan verkligen behövas. BIG time. har fått låna en hel pappkasse med böcker och filmer utav P, så att jag inte ska vara så himla uttråkad hela tiden. hehe. tack :)
Kommer nog komma till användning :)

Nattinatt. sleep tight. <3

Inga kommentarer: