onsdag 14 maj 2008

Onsdag -

Idag har jag shoppat. Men bara pyttelite. Blev en klänning, hårfärg och en deo. Haha, köpte deodoranten på Apoteket. Den är så himla smidig, för man behöver bara ta den typ en gång var 5:e dag eller något. Den heter Absolut torr. Och på förpackningen står det "Effektiv mot starka svettningar". Skäms typ när jag ska köpa den, gömmer den så gott det går när jag står i kön. Folk måste ju tro att jag svettas hur mycket som helst. Eller så bryr de sig inte alls, antagligen inte. ^^
Här är iaf goding-klänningen som fick följa med mig hem :)



Min tå har ont :(
Var uppe på mammas jobb förut, och de har en sån där svängdörr, en sån som de har på Kungsmässan. En "snurrdörr" eller vad det heter :P Iaf jag skulle gå igenom den, helt plötsligt vände den håll. Den körde över min tå :( Aj blev det då. Det blev typ en spricka mellan tånageln och huden under tånageln. Ursäkta detaljerna ^^ My god, säger jag bara. Shit, gör fan skitont ju!

Efter att mamma hade jobbat klart så gick vi till Vasaplatsen för mamma hade en tid för thai-massage. Jag satt utanför och läste VeckoRevyn :)

Sedan gick vi till Kungsportsplatsen och åt glass :) Mums!

Puss <3

3 kommentarer:

Elin Richthoff sa...

JATTEFIN klanning!

Anonym sa...

Fin klänning!!

Anonym sa...

AJ! stackars tån! du får plåstra om den. vilken söt klänning du hitta :)