måndag 12 maj 2008

Måndag.

Vaknade för en stund sen. Ska bara göra iordning mig nu, sedan ska jag ner och luncha med J. Vi ska äta sushi :)
Drömde en jättekonstig dröm. Det var typ jag och min familj och P som var ute på havet i våran båt. Vi stannade till någonstans och åt kräftor. Det var typ storm ute. Jag fyllde år. De sjöng för mig medans vi guppade runt i gigantiska "yoghurtskålar". Sedan helt plötsligt så var jag med Fia och Sandra, vet inte vad vi gjorde. Typ fiskade krabbor eller något i kungsbacka. Sedan när vi satte oss på tåget in mot stan märkte jag att klockan var 11:33 (minns det väldigt väl :P), och att jag skulle missa lunchen med J. Helskumt. Sedan vaknade jag. haha!

Imorgon ska jag nog inventera på Stadium, börjar 6. Segt. Men pengar blir det :)

Aja, nu måste jag sätta igång här!
Puss <3

1 kommentar:

Anonym sa...

vem är J?