torsdag 1 maj 2008

Catch up.

Okej, dålig uppdatering igen. Men det finns en anledning, tänker dock inte skriva om det här på bloggen.

Jahopp, igår var det Valborg. Dagen då alla säger "Fan vad kul vi ska ha!" Har avverkat ännu en astråkig valborg. Eller var väl lite roligt då och då. Men ne, gårdagens utekväll var inte så mycket att hänga i julgranen. :P
Sandy var dock sådär gulligt full, så det var kul. "Åh vilka fula skor!" utbrister Sandy högt och tydligt då tjejen med de fula skorna stog precis bredvid. Det var inte höjden av smidighet direkt ;)
Sedan sov sandy här, på bussen hem igår så somnade vi båda två. Men Sandy knuffade till mig lite då och då. "Hanna vart är vi?!" Jag tittade och sa "Det är en liten bit kvar. Vi kan slumra lite till." Efter 2-3 minuter då jag somnat igen knuffar hon på mig "Hanna vart är vi nu? Är det långt kvar?" Haha! Så höll vi på tills att jag somnade ifrån henne hemma, så hon berättade något om.. Hmm, jag vet inte ^^ sov så gott. haha! "Sandry och Handry." Det är grejer det...

Idag regnade det lite, men jag och Sandry (lägg märke till R:et) trotsade vädret och åkte in till Liseberg. Vakten där var så snäll så Sandra fick också gå in gratis för att jag som är personal var med. Det lönar sig att känna Handry. ^^ Vi åkte Balder, Kanonen och Uppswinget. OMG. Trodde jag skulle dö i uppswinget. Men jag lever än, helt otroligt. Sedan åt vi på Comics och efter det blev det lite spelande, Sandry vann två små små Cloetta rullar. Men glad var hon :) Vi köpte en mjukglass, gott gott. Mest köpte jag den för att hälsa på glasstjejerna lite ^^ hehe.
När jag skulle åka hem, fick jag vänta 45 minuter på bussen. Kom till korsvägen, såg på tavlan att grön skulle gå om 2 minuter. Skönt. Men kom den bussen? Nej. Då började irritationen växa, men kände att det ändå bara var 10 minuter kvar tills nästa buss skulle gå. Så stod det på tavlan. Kom den bussen? Nej. Sedan stod det typ 28 minuter på tavlan. Jag kände bara, shit jag dör. Men jag fick snällt sitta och vänta. Sedan var den bussen sen, men bara några minuter. Det är ju inte direkt kul att sitta på Korsvägen själv. Det är fan inte konstigt att folk tar bilen. Västtrafik är ju skit. Ska fan använda resegarantin på detta!
När jag kom hem så käkade jag, tjötade i telefon och sedan gick jag på promenad med Jenny. När jag kom hem fick jag en Diesel body lotion av Thomas som varit i Barcelona. Väldigt snällt. Han trodde att det var parfym, men body lotion är ju minst lika bra. Luktar gudomligt :)

Oj långt inlägg. men det är väl lite för att kompensera för tidigare uteblivna inlägg. Imorgon är det jobba, och sedan blir det antagligen bio. :) myspys.

Aja, puss och godnatt <3

Ps. fick världens skoskav igår, gör sjukt ont! sandra typ skrattade åt mig förut på Liseberg, för att jag gick lite.. hmm... annorlunda ;)

Inga kommentarer: