måndag 19 maj 2008

Kaninfesten!

Börjar med att svara till Elin, hehe. :P Ja visst blir man sne när partysuget försvinner. men jag gick iaf :)

Och det gjorde jag rätt i. fyfasen vad kul jag hade :)
Först mötte jag Lejla och Emma på kungsport vid halv elva, så åkte vi till chez. satt där ett tag, sedan åkte vi vidare till trädgårn. var väl där vid tolv kan jag tänka mig. Drack en massa olika saker, shotar, drinkar, cider. omg. men kul var det :D
Vi dansade och flummade runt. hade skitkul!

Idag har jag gått på stan, usch för att göra det när man är bakis. mådde verkligen inte bra imorse när jag vaknade, men somnade om och när jag vaknade igen mådde jag mycket bättre :)

Ligger här och väntar på att maten ska bli klar, vi ska äta halv special, jag och mamma :)
Sedan kommer Soffan, vi ska ut och promenera :)

ha en bra kväll :)
<3

Inga kommentarer: