måndag 12 maj 2008

Effektiv dag.

Idag har jag varit effektiv. Först gick jag ner till centrum (GICK, tog inte bilen denna gången), lunchade sushi med J, sedan gick jag till apoteket för att hämta ut p-piller, men barnmorskan har typ glömt att skicka iväg receptet till apoteket. Dumma. Har varit där 2 gånger och frågat nu på apoteket, får ringa till ungdomsmottagningen och säga att hon ska skicka ett recept. Sedan gick jag och köpte ett busskort, och gick hem. När jag kom hem satte jag igång med att städa mitt rum. Det behövdes verkligen.. Har nog inte städat på 3 veckor iaf. Illa..
Skulle ju ha inventerat på Stadium imorgon, men det blir inget av det.. Så är ledig imorgon också.
Är inte van vid att inte ha något att göra nu, så jag är lite rastlös.. ^^

Men men, får väl chilla lite (H)

Förresten, ni suger på att kommentera. Har skrivit 6 inlägg utan att en enda människa har kommenterat. Fy på er.

<3

Inga kommentarer: