tisdag 20 maj 2008

Lilla äventyret.

Idag har jag varit i Kållered. I en massa affärer :) lunchade på donken också. Inte bra Hanna.. ^^ hehe! Men gott var det :)
Vi var inne på Rusta och sådär också.. jag köpte presentpapper :) hehe. det var en väldigt trevlig dag iaf :)

Sen när jag kom hem så åt jag och mami middag sedan gick vi ut på promenad.
Just nu sitter jag och kollar på semifinalen för eurovision. Mest för att se sista låten haha. Kalomira med secret combination. Greklands bidrag. Har ju fan börjat gilla den nu. haha!

Imorgon ska jag hem till min pappa. han fyller år så jag ska hämta honom på jobbet så kanske vi ska ta en fika någonstans :)

kanske skriver mer senare :)

puss <3

och glöm inte, "When everything feels like the movies, you bleed just to know your alive"

Inga kommentarer: