onsdag 28 maj 2008

Sista kvällen som 19 åring :P

Idag är min sista kväll som tonåring. :P Hehe.
Jag var på Allum med Soff idag. Jag köpte en borste, leggings, mascara och en present till mig. Kan inte säga vad det är, för det ska ju vara en hemlighet för mig (det är ett par mysbyxor :P), försöker glömma bort det ^^
har till och med slått in dem, så jag ska öppna dem imorgon :)

Vi hade skitkul på Allum, speciellt inne på hm. Shit asså. När vi får våra skrattattacker, så är det inget som kan få stopp på oss ^^ haha!

Sen efter det så har jag hjälpt mamma med maten, vi åt tacos som födelsedagsmiddag. Jag kan ju inte bestämma vilken mat vi ska ha imorgon när det är min födelsedag så jag fick bestämma idag istället :) det var gott med tacos :D Sedan så har jag bara chillat. försöker bli trött. Ska ju upp rätt tidigt imorgon. Ska åka med mamma till Alingsås imorgon kl 9. Vi ska till ICA maxi och lämna in ett kort på mig som ska sitta på tårtan ^^ sedan efter det är det direkt till jobbet och jobba till 23. hem och sova. Sedan upp vid 10, åka och jobba till 22.30. Segt. två långa dagar i rad :/ men så är det.

Nu ska jag chilla vidare.

<3

Inga kommentarer: