lördag 3 maj 2008

Lördag!

2 dagar kvar!! :D Har fortfarande ingen packlista, detta är INTE ok! Men har iaf ett litet humm om vad för kläder jag ska ta med mig! Tur det iaf..

Idag ska jag jobba, från 12.30 till 20.30. Längsta dagen hitills. Men det ska nog gå bra :) Ska stå i Glassiären, där har vi typ italiensk glass. Ligger bredvid Polketten så jag förväntar mig att ha en del pensionärsgäster framåt kvällen :P Funderar på om jag ska ha kjol på jobbet idag. Med tjocka strumpebyxor under. Annars blir det ju kallt.. :( Men kjol är mycket finare än byxor :P Inte för att kjolen är något vidare snygg, men ändå ^^

Ne fan vad jag babblar på om ointressanta saker. :P

Igår var vi ju på bio, Fia, Klara, Barre och jag. 27 dresses. Den var en mysig tjejfilm. Inget speciellt, men ändå kul att ha sett den. Fast jag fick så ont i mitt knä efter en halvtimme typ, så kunde inte koncentrera mig riktigt :/ Sedan tog vi vagnen bort till Valand. Klara och Barre ville fyllekäka, utan fylla. Haha! Jag åkte hem.

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen :)

Ha en bra dag <3

Ps. kom och köp glass av mig :)

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

hittade du matsalen?
lol