måndag 24 mars 2008

Annandag påsk.

Idag fick jag inget besök. Det var jag som blev på besök hos Soffan istället. Vi åt på IKEA och sådär :D Sedan spelade vi Guitar Hero. Som Fia sa, jag får nog softa lite på det nu. Och det måste jag ju, har inget annat val :O Soffan fick tillbaka sitt Xbox idag. Har iaf blivit grym på det nu :P Iaf bättre än vad jag var innan :P
När jag skulle hem idag hade det snöat ytterligare typ en dm. Blir såå trött.
Kom inte upp för backen. Jag bara slirade. Och jag som har dubbdäck. Jävla bullshit. Då hjälpte de inte iaf. :/ Sedan kom en snäll kvnna och puttade på bilen samtidigt som jag gasade och försökte komma iväg. Hela bilen släppte typ. Den bara slirade omkring. Kändes som att jag var påväg att köra på bilar, folk och fan vet vad. Fick ställa bilen nere vid affären, inte en chans att jag hade kommit upp för våran backe :O
Sedan skottade jag. Igen. Andra gången idag. Nödvändigt att skotta om all snö kommer tillbaka efter några timmar, dessutom lite till. Åååååh!!
Jag blir så trött på all denna jävla snön!!

Och jag är så himla arg på DIG, jättearg! Stör mig så himla mycket, du är så patetisk. Du är så himla desperat, så det är inte bara pinsamt, man vill verkligen inte kännas vid dig när du håller på såhär. Gaaah! Fy!! Jag fattar inte att man kan bli så desperat så att man beter sig på det viset som du gör. Det är INTE okej.

Nu ska jag kolla på film och myspysa för mig själv :P
Puss <3

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

Fy for sno!
Japp, det ar bara fyra manader kvar! Kanns som tiden gar jattefort! Har redan varit har i 7 manader!
IKEA igen Hanna ;)
Leve detta kopcenter!