måndag 31 mars 2008

Massa nya saker :)

Idag har jag och Fia varit på Ullared, har haft en väldigt trevlig dag :D
Köpte en massa saker. Handlade för typ 1500 kr! Men då var det lite presenter och sådär. Och så köpte jag grejer till festen för 475 kr typ :) Fick tag på en massa bra saker!
Till mig själv köpte jag en massa fina underkläder och strumpor :) Hudprodukter, nagellack och sådär dels en nagelsträkar grej (Fia sa att Mia hade sagt att den var bra, så jag köpte den :P), lite grejer till min utklädnad till festen och lite annat smått och gott :)
Jag är tröööött nu. Och så vill jag inte jobba imorgon. Har nog varit hemma för länge :( :P

Efter halva dagen i Ullared så tappade jag min inköpslista. Illa illa. Men jag tror att jag fick med allt ändå :)
Nu ska jag nog slappa med lite mat, jordgubbar och en ansiktsmask till min nya Saltkråkan-dvd :)

Inga kommentarer: