söndag 9 mars 2008

Söndag.

Okej, har varit dålig uppdatering på de senaste dagarna. Även om jag brukar säga att man alltid har tid att skriva ett par ord, så ska jag ändå säga att jag faktiskt inte har haft tid :P
Så, vi börjar med fredag. Dagen började alldeles underbart, vaknade helt utvilad och åt en god frukost. På jobbet (det underbara dagiset) var det alldeles fantastiskt! Alla barn kom ihåg mig, och det var väldigt skönt. Vi lekte lite och sen åt vi tacos, barnen sov, vi satt och drack te och sedan började de små knoddarna vakna, så då myste vi lite. Sedan var vi ute och gick med barnvagnarna, gick ner till sjön. Sedan åt vi mellanmål, sedan dansade vi till en Astrid Lindgren skiva. Barnen var så himla söta!! <3 Dessutom så gick nästan A sina första steg, woho! Jag övade med henne jättemycket under dagen så att det kommer igång snart :) Jag förmedlade kunskap, lärde E att peka på sin näsa när jag frågade "Var är Elviras näsa?" :) Så söt. Det var en underbar dag och jag hoppas så innerligt att jag får komma tillbaka dit snart igen. (L) Love love love.
När jag kom hem så drog jag ut J på en promenad, sedan åkte jag till min älskling. Vi gjorde inget typ, kollade på Let´s Dance och sådär.

Igår var det lördag, då åkte vi först till Åsa på morgonen, för Benny och hans mamma skulle klippa sig. Sedan åkte vi till Hajen och handlade. Sedan åkte vi hem, gjorde inget en stund. Sedan åkte vi till Varberg igen, vi skulle till J & M. Jag och M dansade på dansmatta, spelade Guitar Hero, drack cider och åt godis medans grabbarna lagade mat. Grillad fläskfilé, potatisgratäng (tips: lägg chips ovanpå potatisgratängen några minuter innan den är klar och ställ in i ugnen igen, svingott!) vitlökssmör och sallad :D Sedan spelade vi Med vilda gester och Med andra ord. Tittade på Melodifestivalen och blev störtglada när Nordman slog Carola. Göött! Kvällen avslutades med kortspel och sedan åkte vi hem vid ett någon gång. Shit asså, har inte skrattat så mycket på länge, trodde nästan jag skulle ha träningsvärk i magen idag. Mycket lyckad kväll :D

Idag sitter vi bara här hemma hos älsklinge, vi har ätit frukost och så har en utav Bennys kompisar varit här en sväng. Ska spela Sims 2 snart och senare ska vi åka och fika hos en som Benny känner. Trevligt trevligt.

Är halvmatt och halvblank färg samma sak??

Ha en trevlig söndag. Det ska jag :D

Love <3

Inga kommentarer: