onsdag 26 mars 2008

En ledig onsdag.

Jag är så himla effektiv. Jag planerar (kanske lite för mycket ibland? :P), men jag är iaf himla effektiv. Jag tar vara på dagen och den lediga tiden jag har till att göra sådant som man kanske inte orkar när man kommer hem från jobbet. Det är väldigt sällan jag inte gör något särskilt när jag är ledig, det är väldigt sällan jag bara ligger och kollar på tv. Det känns bra :)
Idag till exmpel tog jag mig ner pulsande genom snön till affären och handlade. Håller på att baka kladdkakor :D Ska även laga middag till min kära familj sedan :) Så slipper mamma ställa sig med det när hon kommer hem från jobbet.. Det bir tacos :)

Nu är datumet för Gekås bestämt, känns skönt. Då vet man att det blir av. Ska fundera ut lite grejs som jag ska köpa där. Kommer bli en himlans massa. Speciellt till festen :)
Gud vad kul det ska bli att shoppa loss :) En massa ballonger, servetter, chips och grejer :)

Senare vet jag inte vad jag ska göra. Fixa lite med datorn tror jag, rensa upp lite på den. :)

Igår kväll pratade jag och Sandy i telefon, jäättelänge. Typ 2 ½ timma, nästan mer. Riktigt roligt med lite catch up. Hon har nästan försvunnit sedan hon började jobba på McDonalds. Jobbar hela tiden :( Vi kom fram till att vi ska sätta oss någon dag med tejp, sax, linjal och färgade papper och göra en sån där lång girlang som man gjorde när man var liten. När man klippte remsor och länkade fast i varandra. ^^ Sån bestämde vi att vi skulle göra till festen :) Bara för att fylla upp lokalen lite ^^

Ikväll blir det tv :) I sin vanliga ordning på onsdagar :P
Puss <3

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

det ar nostalgi over sanna girlanger!