onsdag 19 mars 2008

Onsdag.

Jag känner mig duktig. Först gick jag och jobbade fram till 14, sedan åkte jag hem i hopp om att få vara ledig imorgon. När jag kommer hem så ringer E från kommunen. "Hej. Detta är E. Kan du jobba imorgon?" Hon satte mig på ett ställe som jag HATAR!! Det är liksom inte ens "helt okej.." det är FRUKTANSVÄRT! Alla barn (och fröknar, typ..) är helt.. helt.. helt.. ah, dom är skitjobbiga och tråkiga i vilket fall. Fyyyy! Ska jobba från 8 till 16.30. Hoppas dagen går fort, riktigt fort. Ska v'l inte hoppas på för mycket dock när jag ska vara på det stället :/
I vilket fall så gick musten ur mig när jag kom hem. Så jag la mig och vilade lite. Sedan städade jag mitt rum. Kände att det behövdes. Så nu är det fritt fram för alla dammallergiker att komma hem till mig idag. Tog bort vartenda liten husdjurs-dammråtta. Hoppas jag :O Ligger kanske några under sängen förstås, men där under har jag en massa lådor och krafs, Det orkade jag inte ställa mig och fixa med nu :P
Nu ligger jag i min säng och kollar på Vänner. Förundrass av mina torra händer. De är till och med torra i handflatan typ och på fingrarna... :S Har aldrig haft torra händer innan. Måste bero på att jag tvättar händerna så ofta på jobbet. :/ Vänta lite, ska bara ta lite handkräm :)

1 minut senare..
Hej igen :)
Ikväll ska jag kolla på Fråga Olle :D Och allihopa, kolla på eftersnack kl 22.25 på 1:an eller 2:an, för min lilla Jenny ska vara med där. Hon ska sitta i bakgrunden och göra marsipankycklingar. Gulligt :) hehe.

Jag har faktiskt tröttnat på Spindelharpan. Jag tycker att det är tråkigt, och jag bara längtar efter att den går ut eller skiter sig. Vill liksom bara att det ska ta slut. Ändå ska jag lik förbannat starta en ny omgång, om och om och om igen. Så fort jag sätter mig vid datorn så startar jag en ny omgång. Helknas.

Ne nu ska jag chilla lite innan mamma kommer hem. Då ska vi ut på promenad :) Ska bli skönt :)

Puss <3

Inga kommentarer: