söndag 16 mars 2008

Melodifestivalslördag!

Omg, är trött. men tänkte uppdatera ändå :P så att lilla Tuttis har något att läsa på jobbet imorgon ;)

Igår var vi i Varberg, jag och min älskling. Vi bowlade med några stycken, när det visade sig att det var fest på g, så bestämde vi oss för att vi skulle sova i Varberg. så då blev det lite party party :)

Idag åkte vi hem tidigt, typ 10 på morgonen :O Sen städade vi på älsklingens våning, skitigt vart det, men blev bättre sen. Blev dock inte klara :P Det är ju en hel övervåning, så det tar ju en stund :P Sedan åkte jag till Tuttis, vi gick på romantisk date på Svanen i Åsa. Åt sjukligt god mat, men åt lite för mycket (hur fasen fick du i dig nästan hela portionen Sandy? är helt chockad :O), så nu mår jag bara illa när jag tänker på maten. :P Vi åkte hem till Fia för att kolla på Melodifestivalen, helt rätt låt som vann! Hoppades på Charlotte Perrelli eller Amy Diamond. Christer Sjögrens låt var något av det sämsta jag någonsin hört, jag överdriver inte. Den var helt totalt jävla värdelös!
Vi åt tjockisgodis och drack cola. satt och tjöta om allt möjligt. :) trevlig kväll.
Sedan åkte jag hem, hade disco i bilen, blir så rädd när det är helt kolsvart ute och jag är ensam i bilen. så jag satt och sjöng :)

Nu ligger jag i min goa säng :) ska snart sova hade jag tänkt. det är ju en dag imorgon också. då ska jag och mamma till IKEA. me like :)

godnatt. sussa sött <3

2 kommentarer:

Sandra Wikström sa...

men är du alltid på IKEA eller?

Elin Richthoff sa...

ah, det later sa mysigt o ga o kaka pa svanen! och sedan melodifestivalen hos fia!
shit, perelli gor comeback. var laten bra?
jag e aviiiiiiiis!