söndag 30 mars 2008

Sööndag

Igår var vi ju som sagt på filmkväll hos Niklas. det var jag, Benny, Niklas och Tobbe. Fyfasen vad roligt jag hade :) OMG, när de killarna sätter igång så går man inte säker ;) Det går inte att hålla sig för skratt. Shit asså :) Vi såg I now pronounce you Chuck and Larry och Hide and seek. Dock måste jag säga att dessa tre killar (främst benny och tobbe) vet hur man förstör stämningen när man ser en hemsk film. Har alltid varit grymt rädd för Hide and Seek, vet inte riktigt varför. men det är nog hela grejer, att den är psyk typ. Men gud, jag var verkligen inte rädd någon gång, de förstörde hela stämningen med att sitta och vifta med en krycka och lite sådär. aja, det var iaf väldigt roligt igår :) Vi var där typ till ett eller något. Sedan åkte vi hem genom skogen i mörkret, gud så glad jag var att jag inte var själv i bilen. Det hade varit skitläskigt. :P det var halt som tusan, men vi klarade oss fint hem :)

Idag ska jag och älsk baka kladdkaksmuffins. Cirka 100 stycken :P
hehe!
Sedan vet jag inte vad som händer med. Med tanke på att vi har förlorat en hel timme så har vi nog inte tid till så mycket annat än bakningen. :P hatar när man ska ställa fram och tillbaka klockan, blir så jobbigt då. :/

Imorgon blir det gekås med Fia :) ska fixa fram en fet kundvagn, har en massa att köpa. har värsta feta inköpslistan :)

Nu ska vi nog äta frukost.
ha en trevlig dag :)
<3

2 kommentarer:

Sophia sa...

Jag längtar så mycke tills imon!! :D

Elin Richthoff sa...

1. Hide and seek a grymmelaskig, 2. Muffinsen later bajsgoda 3. Jag ar avundsjuk pa erat ullaredsbesok