tisdag 4 mars 2008

Tisdag.

Idag har jag jobbat, det var en jättehärlig dag! Vi var på utflykt mellan halv tio och ett typ. Vi var på en stor äng i ett skogsbryn eller något och hade matsäck med oss. Barnen sprang runt och lekte och sådär. Vi hade en kikare med oss så att barnen fick titta på fåglar och andra saker, det verkade vara uppskattat.

När jag kom hem så softade jag en stund. Sedan satte jag igång med att städa mitt rum, har stört mig på dammet flera dagar, så jag tog mig lite tid att städa bort det. Så nu är det rent och fint :)
Sedan gjorde jag iordning lite grejer till middagen och så.
Har planerat lite smått till festen och sådär också. Vi hade tänkt att ha en tävling med lite olika moment. Någon som har några roliga förslag? :)

Imorgon ska jag jobba på samma ställe fast på en annan avdelning.
Hon som delar ut platser till alla vikarier ringde förut och frågade om jag kunde vara på Fabriksvägens förskola på fredag! Blev skitglad, älskar det stället! Det är det absolut bästa :D
Älskar både personalen och barnen :) Bara en massa söta 1-åringar :D Myspys.

Snart ska jag ner till affären med mamma och köpa frukt :)

Puss <3

Inga kommentarer: