torsdag 27 mars 2008

Torsdag -

Idag har jag varit ledig. Idag också :P Imorgon ska jag också vara ledig. Himla gött detta :P
Idag har jag fixat här hemma och sådär Och kollat på film :) Sedan åkte jag och mamma ut till Näset till båten som de sjösatte idag (?).. Det är en massa snö ute, men båten skulle tydligen i ändå :P Så åkte vi en liten tur, det var mysigt :)
Sedan åkte jag och mamma till Netonnet och köpte en ny mobil till mig :) En Nokia 6085 :)
En guldig typ. Dock måste den ju laddas i 24 timmar innan man kan använda den. Det måste vara dagens I-landsproblem. Det suger att man inte får leka med den. Jag är otålig ^^ Ska försöka hålla fingrarna borta :P

Annars händer det nog inte så mycket mer idag, ska nog kolla färdigt på filmen jag såg tidigare idag. "Inte utan min dotter", den är himla bra! Efter det vet jag inte. Ska nog skriva inköpslista till Ullared :)

Imorgon ska jag fika med Fia och Sandra. På espresso house, vi är typ stamkunder där. Trogna kunder iaf :P
Efter det vet jag inte. Ska nog kanske kolla lite i affärer och sedan åka hem. Blir nog bara myskväll hemma imorgon. Final i Let´s Dance. Jag är med i team Tony Rickardsson :P

Nattinatt <3

Inga kommentarer: