måndag 17 mars 2008

Måndag. Snööö?????!!!

Idag är det snö. Mucho snö. Fattar inte vad som händer. Tror himlen att vi vill ha snö nu? NEJ DET VILL VI INTE!! Nu vill man ju ha vår, så man kan använda sin vårskor och kanske plocka av sig vantarna halsduken och dunjackan. För visst är man trött på det? Svar ja.

Idag vart det jobb. Låg imorse och snoozade, bara väntade på att kommunen skulle ringa. Men det gjorde dom inte. Först vid nio ringde dom. Blev en kort arbetsdag, bara till 14 :) Imorgon ska jag vara på samma ställe. Från 9 till 17. Känns helt okej faktiskt.

När jag var på väg hem svängde jag in till affären och köpte den nya Veckans NU. Ville checka Nicole Ritchies bebis. Sötnos! Dessutom tänkte jag hoppa i ett bad efter snöstormshelvetet som håller på där ute (dock har mesta lagt sig, nu snöar det rakt ner. Istället för den horisontella snöningen som pågick när jag skulle leta mig fram till bilen efter jobbet..) Whatever, när man badar så är det nice att ha något att läsa. Och då blev det veckans nu :)

Sitter här och äter frukt och kollar folks bloggar och sådär just nu. Sedan blir det nog ett par partier spindelharpan (Fia, är redan beroende :P:P). Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske tv eller film eller något.

Ha en trevlig eftermiddag. <3

2 kommentarer:

Elin Richthoff sa...

Tack for den fina fodelsedagsinbjudan, tyvarr kan jag inte komma som du vet :(
Upp med hakan. Snart kommer varen Hanna!

Hanna sa...

Nej jag misstänkte det elin. men ville ändå bjuda dig :)