onsdag 5 mars 2008

Onsdag = tvkväll för mig :)

OMG, trist ställe jag har hamnat på för att jobba. Ska vara på samma ställe imorgon, men det får gå. Handlar ju bara om 8½ timme :P
Idag hände det verkligen inget kul på jobbet. Det var en sak som var roligare än andra, men det betyder inte att det var roligt :P Jag och en liten flicka på 4 år satt och spelade ett memory med flaggor. Blev helimpad av hennes skills när det kom till flaggor. Hon kunde massa flaggor. och vilket land dom hörde till och sådär. I'm impressed.

Idag är det tvkväll. Kl 20 är det Roomservice, kl 21 är det riskförlossningar (haha, jag vet, jag är mobbad, men det är faktiskt intressant.) och kl 22 någonting är det FRÅGA OLLE!!! :D Me like. ;)
Jag och mamma ska gå på promenad sedan när hon kommer hem. Ska bli skönt att komma ut lite, trots att jag redan varit ute 2 timmar på en lekplats idag. Men det ska bli skönt att röra på sig :)
Idag ska jag äta wienerkorv med mosad mjölig potatis :P Ska bli gott, det var längesedan jag åt det nu. Typ 2 veckorsedan. :O

Ska nog planera lite inför festen också. Jag vet att det är lång tid kvar, men jag ääälskar att planera, när jag skriver en lista så är jag i sjunde himlen. Listor for the win :D Jag vet att du vet vad jag pratar om Fia ;) Skönt att ha iaf en kompis som är lika galen i listor som jag är ^^

Love <3

2 kommentarer:

Sophia sa...

Listor är kärlek. Barre höll på att dö när jag skrev packlista för att åka till växjö, haha :D

Elin Richthoff sa...

Ja, listor e grymt. Jag kan inte leva utan mina. Och mina kopisar har bara skrattar at mig. det e nog vi svenskar ;)