onsdag 12 mars 2008

Onsdag.

Ligger i min säng och latar mig. Det är skönt.
Idag har jag jobbat på mitt älsklingsställe. Det var många sjuka dock och många lediga, men det var några små gullungar kvar :) Lovely A var inte där dock, saknade henne :P Hoppas hon kommer imorgon :) Ska jobba från 9 - 17 imorgon med. Får det lite hett om öronen när jag har slutat, skulle egentligen varit i Varberg kl 18, men det hinner jag ju inte. Ska på älsklingens brors flickvän M på lite kalas. Hon fyller år idag tror jag :P

Fredag blir ledig dag, det innebär att det blir chill. :D
Ensam hemma hos älsklingen, ska bara softa sönder :)

Pratar med Helena nu på msn förresten, trevligt trevligt. Det var himla länge sedan man träffade henne, typ i somras någon gång :S Tänk vad tiden går fort.

Ne, nu orkar jag inte skriva mer. Har en massa ont i magen :(
Puss <3



här är förresten skorna jag köpte igår :)





1, vita jättesköna ballerinaskor, hur söta som helst :)
2, svarta pumps med låg klack typ, jättefina tycker jag ^^
3, vanliga skor, för promenader och jobbet och sådär.



dessa skorna var jag sjukligt sugen på :P