söndag 16 mars 2008

Vårsöndag.

Idag har det varit en sån där riktig vårdag! jag och mamma var ute och gick för en stund sen och då var det en massa barn ute och lekte och folk eldade och allmänt var ute :) det var mysigt att se, för då förstod man att våren har kommit :D


Idag har jag och mamma varit på IKEA. jag införskaffade mig nya kuddar till sängen (12 kr st!!?) och en röd handduk. jättefin var den :D sedan fikade vi på IKEA också. polartoast blev det, gott :) sedan var vi på Rusta och coop. och nu har vi varit ute på en mysig promenad.
har även kollat runt bland utbildningar och sådär. har hittat en massa som tilltalar mig, dock ingen som jag är riktigt säker på :P är helt förvirrad i allt det här. men jag vet att jag ska gå en ky-utbildning iaf. verkar mkt smidigare.

ikväll blir det nog film eller något. :) kanske lite tv-serie från den finfina magiska hemsidan som Fia hittade :)

ska nog spela lite spindelharpan nu. :)
ha en trevlig söndagkväll :)
<3

1 kommentar:

Sophia sa...

Akta dig hanna! Spindelharpan är faaarligt! :P Mucho beroendeframkallande.