lördag 29 mars 2008

Tröött...

Idag fikade jag ju med Sandy och Fia, det var väldigt trevligt :)
Vi fikade vi typ länge, i över tre timmar. :) Sedan gick jag och Fia och shoppade lite efter att Sandra gick och shoppade med sin pappa. Jag hittade inget.. :P Bara ett mammalinne (surprise, surprise :P). Men köpte det inte, såg stört ut när jag tog på mig det. Hade tänkt mig att det skulle bli ett fint fall på det, dock var det liksom bara en påse där magen skulle vara.. Men eftersom att jag inte har ngn bebismage, så kunde jag liksom inte fylla upp påsen med något. :P

Sedan när jag kom hem så hade jag så himla ont i huvudet.. Så jag har bara varit hemma med mamma och T och kollat på Let's Dance finalen.. Och pillat med min nya mobil :) höhö.

Nu pratar jag med älsklingen i telefon..
Sedan ska jag nog kolla lite på tv och sedan sova :) Är ju en dag imorgon också :)

Nattinatt <3

Inga kommentarer: