måndag 10 mars 2008

Måndag.

Idag har jag jobbat, haft en hemskt tråkig och seg dag. Tyvärr ska jag vara där imorgon med, dock på en annan avdelning. En lite bättre avdelning.
Idag var jag tvungen att jobba med en jävla KÄRRING en del av dagen. Hon förstör mitt liv. Som jag beskrev henne för pappa: "hon är djävulens avkomma."

När jag kom hem så åkte jag och mamma och handlade. Sedan gick vi på promenad, gick in på en obebodd tomt som jag varit nyfiken på ett tag. det ser ut som att det ska ligga ett spökhus där upp.e i gick upp för den igenvuxna jätelåna stentrappan och kom fram till en stor tomt, men ett hus som såg förjävligt ut. Alla rutor var krossade, så det låg glassplittror överallt. Det låg en massa trasiga trädgårdsstolar över hela tomten, blandat med kartonger, ölburkar och en massa annan skit. Vi kollade in genom rutorna och det var en massa grejer där inne. Skor vid ytterdörren (!?), handdukar på väggen och sådär. Skitläskigt. Både jag och mamma är sugna på att gå in i huset, dörren står vidöppen. :S Jag och Soffan har gått förbi där några gånger, men aldrig vågat gå in genom grinden. Det var mamma som pushade när jag sa att jag var nyfiken på hur det såg ut. Blev helt psykad sedan och började fundera på om vi hade blivit satta under någon skum förbannelse :P Tror dock inte att det är så ^^

Imorgon efter jobbet ska vi till IKEA och Skopunkten, för mina skor gick sönder idag :( Så jag måste ha nya.

Saknar min älskling (L)

Aja, nu är det dags att sova.
Nattinatt. <3

1 kommentar:

Sandra Wikström sa...

det där huset vill jag gå in i!