torsdag 6 mars 2008

Torsdag :)

Omg, denna veckan har gått fort. Fort fort fort. Dock har dagen idag varit seg. Seg seg seg... Så himla trååkigt på det stället jag var på idag.. Fattar inte hur den ordinarie personalen står ut? :O :P
Men imorgon blir det Fabriksvägen :D Love <3 Är lite orolig bara för att det ska vara annorlunda att jobba där denna gången, så att det förstör hela grejen. Hela min illusion av den perfekta förskolan. Men jag får hoppas på att det blir bra denna gången med :) Dock har ju barnen glömt bort mig, de är ju så himla små. Vad konstigt det blir för mig att bekanta mig med barn som jag redan känner :P Hehe! Men barn glömmer ju folk och sådär. Får väl se hur det går :)

Snart kommer mamma hem och då ska vi gå ut och gå i det fina soliga vädret :) Nice (H)
Idag blir det antingen Du är vad du äter eller Kustbevakarna & SSRS på tv. Har inte riktigt bestämt mig än.. :P

3 år och 1 månad med lovely idag (L) Du & jag, nu och föralltid (L)

Nu är det mindre än 2 månader kvar till LONDON!
Och bara lite mer än en månad kvar till festen. Btw, tänk på era påståenden så är ni snälla. Hade varit skönt att få det gjort :D

Och till er som inte fattar varför jag planerar festen såhär lång tid i förväg, så älskar jag att planera! Som jag skrev igår, listor is the shit. Och som Fia skrev på kommentarerna att hon skrev en packlista till Växjö och att Barre höll på att dö då typ. Om jag skulle till Växjö så hade en packlista varit en självklarhet. Jag kan liksom skriva packlista om jag ska sova hos pappa en natt liksom. Jag bara letar efter anledningar att få skriva en lista. Det härligaste med att ha saker uppskrivna på en lista det är när man kan bocka för något eller stryka över det. Man blir så stolt då, man blir så himla motiverad att börja med nästa uppgift på något vis. Love love love.
Jag vet att jag är galen, men hey, det bjuder jag på :)

Pussipuu <3

3 kommentarer:

Sandra Wikström sa...

du kan ju skriva en lista till london nu..;)

Elin Richthoff sa...

eller skriv en lista pa alla listor du har.
hahahha

Hanna sa...

haha bra där elin ;)