fredag 14 mars 2008

Fredag.

Idag är jag ledig :D såå himla skönt. Har precis renskrivit älsklingens mammas arbete om kroppen och sådär. Hon utbildar sig till undersköterska och så frågade hon snällt om jag kunde renskriva alla dessa sidor åt henne. Och snäll som jag är, så gjorde jag det :) Fattade inte mycket av vad jag skrev, men lite lärde jag mig allt om blodet, nerverna och fortplantningen. hehe.
Ska sätta mig och pilla lite med inbjudningskortet till festen nu. Så att det blir klart :) sedan ska jag äta frukost. mums fillibaba.

Igår jobbade jag på mitt älsklingsställe, hos mina bebisar. hur mysigt som helst :) vi busade, lekte och dansade :D barnen gillar verkligen att dansa. ^^ så söta är de.
Slutade en timma tidigare för föräldrarna till alla barn kom jättetidigt mot vad som stod i pärmen att de skulle igår :) det var välkommet, för jag skulle slutat kl 17, och sedan skulle jag vara i Varberg kl 18. kan bli stressigt. Men eftersom att jag gick tidigare så hann jag ju gott och väl :) Var på kalas hos M, det bjöds på olika sorters frallor, pålägg och sådär. Te, kaffe, tårta och kakor :) Jättegott var det. Väldigt fräscht med frallor tycker jag :)
Det var trevligt, sedan åkte vi hem till älsklingen och kollade på Kitchen Nightmares eller vad det heter. underhållande.

Älsklingen jobbar nu, så jag sitter själv hemma hos honom. chillepill.
Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske ska åka till J & M i Varberg, men det är bara kanske. Får se :)

Imorgon blir det melodifestivalskväll hos Fia :) nice.

Ha en bra dag :) <3

Inga kommentarer: