tisdag 1 april 2008

Aj på den.

Har ont i magen :( som vanligt.

Ligger och kollar på Saltkråkan och dricker te. har precis haft ett intelligent samtal med min mamma om att vi känner oss som fat lady och som 5 elefanter samtidigt. Både jag och mamma har ont i magen och båda två har svullna magar :( tack mamma för det arvet ^^

Idag efter fikan på Järntorget så var vi och shoppade lite grejer med Hugo. Vi hjälpte honom inne på Hemtex, så söt var han. :P hehe. han skulle köpa sängkläder, utan vår hjälp hade det inte gått så bra. stackarn hade inte full koll ens på vad ett underlakan var. ^^
tillslut gick det fint iaf, vi gick därifrån med påslakan, kudde, underlakan och örngott. :)

Sedan har jag lagat mat till mamma och Thomas, det är ju trots allt mammas födelsedag idag. :)

Har börjat fundera lite på mina frukostvanor. när någon annan säger att de har ätit en rejäl frukost så innebär det typ 2 mackor och te, samt mjölk typ. När jag tänker rejäl frukost så är det typ gröt, 2 mackor, ägg, frukt och te samt juice eller mjölk typ. tror att jag överdriver lite :P men frukosten är egentligen det enda målet jag äter rejält av, så det kanske inte gör så mycket..

Kakan ringde idag också, var trevligt med lite catch-up :)

Har räknat lite på hur många dagar jag har kvar i vikariepoolen och det är typ 10 dagar. det är ju egentligen inte något alls, men god så svårt jag har att se det på det viset. tycker att 10 dagar känns som en evighet :(
får se dessutom hur det går imorgon bitti om E ringer och jag säger att har ett läkarbesök typ tre-halv fyra. då är det tredje dagen i rad som jag typ har "problem" med jobb. kan ju jobba om jag slutar tidigt..
jag och mamma ska åka och storhandla imorgon eftermiddag, det ska bli kul.
då har jag något att se fram emot iaf :)

<3

Inga kommentarer: