fredag 11 april 2008

Fredag - bästa stunden på veckan.

Har varit hemma ett tag nu, jag fick gå tidigare från jobbet. Skulle slutat 15, men fick gå vid 13, dock stannade jag typ 1 timma efter att de sagt att jag fick gå :) så jag var hemma vid 14 :)
Jag har tagit ett långt bad än så länge. Nu äter jag lite yoghurt, ska snart åka hem till Cissi. Vi ska laga mat och grejer :)
Ska bli trevligt :)

Igår på Liseberg var det jättekul! Vi fick en massa info, kvitterade ut kläder (som vi inte ens fick prova, vi skulle gissa oss fram :P vilket var svårt eftersom att det var herrstorlekar på allt :/) och växelkassa. Shit, kommer tappa bort mig 100 ggr om i den byggnaden :P
Sedan hade vi en livsmedelshygiens utbildning, en från Anticimex var där och pratade. han var störtskön. skrattade så att jag trodde jag skulle dö :P dock äcklades jag något så frukansvärt mycket utav vissa saker som han sa. hehe. sedan fikade vi och hade prov på utbildningen. Sedan pratade de lite om Liseberg och vilka regler som gällde och sådär. informationen bara vällde ut genom öronen på mig. Tur att vi fick en fet mapp med typ 37000 häften där allt dom hade sagt fanns typ. :)
Får läsa igenom det någon dag.

Idag på jobbet hände det inget särskilt, vi var ute på promenix med vagnarna, jag och M. kilade in på coop och handlade lite, varpå A tog en förpackning med pads och satt och myste med. sötnos. blir gaalen. ^^

Detta är verkligen bästa stunden på heela veckan. Fredag eftermiddag. :D

Hoppas det gick bra för dig Fia, första dagen på jobbet igen :)

Ne, nu får jag sätta igång. vet inte ens vad jag ska ha på mig, och jag ska åka om en kvart. det är smidigt värre.
btw, ni är sjukt dåliga på att kommentera. jag efterlyser fler kommentarer ^^

love <3

Inga kommentarer: