måndag 28 april 2008

Mysig måndag.

Jag och Fia har varit i stan idag. Var en massa mysigt.
Först åkte jag in till stan för att luncha med mamma och några från hennes jobb, blev riktigt trevligt. :) Sedan träffade jag Fia och vi tog vagnen bort till Linné. Promenerade runt i Slottskogen i typ 2 timmar, satt lite på en brygga också och åt italiensk glass. Gott men helt värdelöst att den typ bara rann över våra händer och ner på våra kläder. Tillslut hade vi glass överallt. Kladdigt oh uschligt. :/ Och så kollade vi lite på djuren, man kände sig som en 5-åring på julafton typ. "Åh, kolla PINGVINER!!" :D
När vi kände att vi hade "gjort" Slottskogen, så tänkte vi ta en promenad bort till Avenyn. Först tog vi en macka på Subway, gott gott. Sedan gick vi på en massa mysiga små gator. :) Shoppade lite idag bara. Ytterst lite. Ett linne och underkläder :)
Nu har jag i princip nyligen kommit hem, är såå uttråkad. Vill hitta på något med någon. Men det lär ju inte hända :/ Vet inte vad jag ska ta mig till. Vill bara umgås.. Gaah!
aja, nu är middagen färdig, så det är ju lite tidsfördriv iaf.. :P

Puss <3

Inga kommentarer: