söndag 13 april 2008

Söndag.

Idag har jag varit väldigt trött.
Dagen började med att jag vaknade (som de flesta andra dagar?), låg och drog mig lite, sedan gick jag och älsklingen upp. Vi gick ner och åt frukost. Efter att vi hade kollat på Morrongänget på kanallokal, så var det dags för mig att åka och hämta Sandra, vi skulle in till Kba. Där skulle vi träffa Fia, Soffan och Klara. Fikatime.
Först var jag och Sandra och kollade i affärer, dock blidde det bara ett nytt puder som fick följa med mig hem. Är i behov av en ny mascara också, men får lite panik och jag lägger ut så mycket pengar på smink. Inte för att mascaran blir billigare om jag köper den i veckan, men då blir det inte så definitivt på något vis. Det känns alltid värre att betala 200 kr på en gång, det känns på något vis bättre att betala 100 kr, och sedan en stund därefter betala 100 kr. Shit, jag tror att jag tänker för mycket. ^^
Sedan fikade vi, jag var väldigt trött men det var väldigt trevligt.
När jag kom hem gjorde jag inget, sedan kom Cissi. nice. Vi promenerade ner till centrum och köpte varsinn glass. Det var mysigt. :) sedan dess har vi lyssnat på musik och sådär. bara chillat.
Nu har Cissi åkt hem, och jag äter upp resterna av godiset och pratar i telefon med älsk. :)

Kalaset igår var väldigt trevligt, dock slutade det i katastrof. Men det orkar jag inte skriva här. ^^

Imorgon blir det serviceutbildning på Liseberg och guidad tur i parken :P hehe!

nattinatt <3

Inga kommentarer: