torsdag 3 april 2008

Första jobbdagen på läänge.

Idag jobbade jag, första gången sedan skärtorsdagen. det var ett tagsen när jag tänker efter. var på ett tråkigt ställe, så har inget direkt att berätta om det. förutom att jag kommer på mig själv med att säga "åker bilen vagn?" "sover bilen i vagnen?", "är bilen trött?". OMG. tänker bara på Magnus Betners skämt om skillnaden på att uppfostra en tjej och en kille. haha. "gå och ta på dig någon mjukt och rosa." haha!

Iaf när jag gick hem så var det skithärligt väder. idag är det verkligen vår :D
om det inte var för att jag ska försöka vara nyttig numera, hade jag nog till och med köpt en glass på vägen hem och gått och mumsat på. för idag är det en perfekt "första glassen på året"-dag. :)

ska laga lite middag nu, sedan ska jag inte till stan och ta en fika med Cissi :) sedan ska jag på någon debatt med henne om palestinier och israeler eller något :P ska bli rätt så intressant. har aldrig varit på någon riktig debatt men någon gång måste vara den första. :)
det är premiär för mina nya vårskor idag :) de ska få se solljuset för första gången :)

det låter så mysigt utanför mitt fönster, fåglarna kvittrar så sött :)

ha en trevlig kväll.
ciao <3

Inga kommentarer: