tisdag 15 april 2008

Tisdag.

Jag ligger fortfarande i sängen, så sjukt seg är jag. jag som hade tänkt gå upp typ 8 idag och vara hurtig och hinna göra en massa saker innan jag ska åka sen. Ska ju till Liseberg idag igen på arbetsplatsutbildning. Vi ska lära oss allt som vi behöver veta ute på våra enheter typ :) det ska bli kul :) hoppas kläderna passar bara :S blir så himla jobbigt om man ska gå och byta och sådär.

har legat och kollat på Stockholm Live hela morgonen. vissa skämt är dödsroliga, medans andra är jätetråkiga. Jag gillar typ Johan Glans, Shan Atci och Özz ibland. Magnus betner också. å kan det ju komma någon gästkomiker typ. Men den där Janne och han den där Patrik, skittråkiga ju.. :/ snart måste jag ta mig i kragen och gå upp. Kan inte ligga här och lata mig mera nu. :P
Jag ska hinna laga ett linne, fixa med allt jag ska ta med mig till Liseberg och lite andra småsaker.

kanske skriver mera sen, men jag slutar ínte på Liseberg förrän kl 21. så jag är ju inte hemma förrän 22 typ :/ segt när jag ska upp typ 7 imorgon. men men.

Vad ska ni göra idag? :)
ha en bra dag <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Janne är skittråkig. men Mårten är kul =)ps. äntligen har du fixat så att alla kan kommentera!