lördag 12 april 2008

Lördag -

Jag soov ut idag, skönt :)
vaknade tjugo i 12. mmm ^^

Igår hos Cissi var det mycket trevligt. Först slökollade vi på film, Skönheten och Odjuret på vhs. Hur fan stog man ut? Dålig bild, dåligt ljud, dålig kvalite. Den typ flimrade och var helt grynig. haha! Gud vad bortskämd man har blivit. Och bara det faktum att man skulle spola tillbaka filmen? Vad fan är det liksom? Shit asså.
Sedan lagade vi mat, kyckling, med tagliatelle och svampsås :) mm :) Synd bara att Sara tydligen har gått och blivit laktosintolerant, så hon kunde egentligen inte äta såsen. Men det gjorde hon ändå, sedan fick hon ont i magen. Efter det tjötade vi, de gjorde sig iordning och så fortsatte deras förfest. Sandra ringde och var lite glad i hatten. haha. sööt.
Jag åkte sedan hem vid typ ett, då de åkte in till stan. Kom hem halv två, och var såå nöjd med mitt beslut att åka hem istället för att följa med ut. :) så skönt när man har tagit ett beslut, och är så nöjd med det senare. :P

Nu ska jag hoppa in i duschen, man måste ju vara ren när man ska på kalas. hehe. egentligen vill jag inte tvätta håret, hade ju börjat med att bara tvätta hårt en gång i veckan. men det sket sig. och nu måste jag tvätta håret idag, även fast jag tvättade det i torsdags. shit, vilket problem jag har ^^

Imorgon blir det fika, kanske lite shopping och kanske promenad och kanske guitar hero. :)
Fika och shopping tror jag det blir med tjejerna :)

vad ska ni göra idag?

Puss och kram - ses på stan :D
<3

Inga kommentarer: