onsdag 9 april 2008

Jobb och Espresso House

Idag gick jag upp tidigt, mycket tidigt. Tio över sex eller något. Jobbade från 7 till 15, det gick bra. Ingenting särskillt hände, alla barnen var lika söta som vanligt :D
Efter jobbet stressade jag hem för att hämta mitt busskort, för det hade jag naturligtvis glömt :O
Mötte Sandy och Fia, vi gick till NK för att fika Espresso House, dock var Frapinomaskinen sönder, och eftersom att Sandy hade längtat efter frapino hela dagen, så vi gick tillbaka till centralen. Vi satt och pratade om en massa grejs :) Det var trevligt :) Åkte sedan hem med mamma, vi åt thai :) Gott gott.
Jag och J var nere och skulle köpa thaimaten så visade det sig att vi hade kollat i den gamla matsedeln hemma, så vi hade inte pengar så det räckte till maten :O Han sa att vi kunde ta det nästa gång, så nu är vi skyldiga honom 5 kr :P Skulle efter det åka och köpa currysås till J, hon i kassan "blippade" såspaketet och sa "12", bara sådär. Rätt och slätt "12". Inte "12 kr", utan bara "12". Det lät väldigt kul. Det skrattade vi åt ett tag. haha.

Sedan ska jag och J kolla på Barnmorskorna, älska! <3 Stackars Sandy och Fia som inte har sitt Grey´s idag :/ hehe. Skulle vilja se den där dokumentären om den lilla flickan som försvann. Men den börjar samtidigt som Barnmorskorna. Svårt beslut.

Imorgon ska jag på introduktion och utbildning i livsmedelshygien på Liseberg, ska bli väldigt spännande :D hehe. ska nog kanske fika med Cissi innan. :)

<3

Inga kommentarer: