tisdag 22 april 2008

Tisdag -

Hjälp, omg. Dålig update. Sorry.
Har inte orkat.
Men festen var jättetrevlig. fick lite presenter också. trevligt trevligt. en flaska tequila rose, en flaska vitt vin, en bok som hette "allt din mamma borde ha lärt dig" (väldigt rolig), fina glas, ett kinderägg (haha), en typ bebisservis (haha igen), och cigaretter. Röker jag? Svar nej.
Men Micke hade redan slått in paketet och han orkade inte packa upp det igen när Malin hade påmint honom om att jag inte rökte, så jag fick cigaretter ändå. haha! det fick bli bjudcigaretter, som sedan Klara "snodde" och gav bort. haha!
Var himla kul att se att folk faktiskt gick in för att klä ut sig, ingen kom i vanliga kläder :D Vad hade vi där? Jo, en tjock Hugh Hefner (? fattar inte riktigt vart han var på väg, men roligt ändå :) ), en snickare, en byggarbetare, en kock, en självmordsbombare, några som skulle träna, några som skulle lägga sig, två som skulle på konsert, sandra som skulle på IFK match och Soffan som skulle spela match. Dels några skid/snowboardåkare och sådär :) var himla kul :) Synd bara att det går så himla fort när man har roligt.
Tack för en mycket trevlig kväll :)

I söndags vart det mys med tjejerna. Mera av den varan, tack! :)

Igår jobbade jag. Idag jobbade jag. Båda dagarna hos mina bebisar. myspys.
Idag efter jobbet åkte jag in till stan och träffade Cissi och Soffan. Köpte en skjorta, är mycket nöjd :) Vi åt thaimat och mjukglass. Låg och pratade i solan vid Storan och hade sådär bara allmänt mysigt. :D (L) vad hade man gjort utan sina vänner?

Imorgon ska jag och mamma shoppa lite och sedan på kvällen så ska jag på kick off :D Ska bli jätteroligt :)

Godnatt. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mebn min dejt med andreas johnson då?! Haha DET om något borde vara vöärt att nämnas!! Jaa definitivt mys snart igen!!

Anonym sa...

Mera mys!