tisdag 15 april 2008

Shiit.

Först tänkte jag kommentera på Fias kommentarer. hehe med flyttlådor menade jag mina "flytta hemifrån lådor". :P Var nog lite otydlig. ^^ Och angående det med att alla kan kommentera nu, så visste jag inte ens att man kunde ändra sånt. Det var Sandra som introducerade mig till den världen. Trodde att alla kunde kommentera redan från början ^^ så nu hoppas jag på fler kommentarer ^^

Eftermiddagen på Liseberg började med att jag skulle prova mina jobbkläder. Shit, extremt dålig passform. Men men, sånt får man ta. Fick springa och byta lite kläder pga fel storlek. Börjar nästan hitta där inne bland alla omklädningsrum och sådär nu ^^ men bara nästan.
Sedan gick vi till kontoret och pratade lite med nåhgra arbetsledare, sjukt sköna människor. haha! det blev en mycket sexinspirerad dag ^^ Sandra skulle ju typ skratta 24/7 . hehe.
vi fick testa att fritera alla olika saker, steka korvar och sånt. fick lära oss kassorna och sådär. mycket att lära sig på en dag, men det kommer nog. :) sedan gick vi vidare och poppade en jädra massa popcorn. haha. under tiden som vi promenerade runt så pratade vi och skojade med arbetsledaren som var med oss hela tiden. pratade en massa och fick massa info om kick offen. längta :) hoppas att det är fint väder :) sedan skulle vi göra mjukglass och sådär. my god vad det är svårt. dessutom är man ju typ livrädd att göra sönder skiten. en mjukglassmaskin kostar fucking 500 000 kr! bara klistermärket utanpå kostar 15 000. jag skojar inte ^^ iaf var det skitsvårt att fixa till en fin mjukglass. lyckades nästan. vi fick lite insider tips om att rädda mjukglassen om det inte var särskilt snygg ^^ hehe. dessutom fick vi äte hur mycket vi ville utav allt, jag åt fucking 2 feta mjukglassar inom loppet av typ 10 minuter. inte dåligt jobbat. dock fick jag ont i magen, väldigt ont i magen. Varning, pröva inte detta hemma ;)
Dessutom bjuder dom i princip alltid på godis på Liseberg, på utbildningarna och intervjuerna. känner mig som fetaste människan i världen i princip :P

aja det var väl allt om det. ska inte tråka ut er med en massa jobbsnack (vilket jag antagligen redan har gjort :P).
Imorgon ska jag jobba hos mina bebisar, skönaste arbetstiden typ. 10 till 16. hehe. soft.

nu ska jag bädda ner mig och kolla på Stockholm Live. :D

godnatt lovers. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

det blev tacos :D