torsdag 24 april 2008

Kick off

Omg, shit vad kul jag har haft. Vilka underbara människor!
Jag hade inget att vara nojig för, träffade en massa utanför Liseberg, och så gick vi in. Först åkte vi Balder, Leyla (Lejla?) var så himla go! "Hanna, får jag hålla i din hand?" Hehe, shit, hon var livrädd, hon vågade typ inte åka Balder. "Men, jag fick typ samla mod när jag skulle åka små grodorna!!" haha! Iaf, när vi åkte Balder satt hon och skrek typ att hon skulle dö och grejer, "Leyla vad fan har du gett dig in på????" haha! Tyckte riktigt synd om henne. När vi gick från balder, så märkte jag att jag hade värsta röda märkena på min hand. Haha, hon hade hållt såå himla hårt. haha! det var skitkul :)
Sedan gick vi och käkade på Tyrolen, massa buffé, sjukt gott! Drack lite. Sedan gick vi och åkte radiobilarna och balder igen. Shit vad roligt det är att åka radiobilarna när man är lullig :P hehe. Sedan gick vi tillbaka till Tyrolen och drack ännu mer! :) då gick det nästan lite vilt till. hehe! Alla måste ha trott att jag är döv. hehe.
Elisa efter radiobilarna "Shit vad hårt jag slog mig!"
Jag "Va? Blev du kåt?" HAHA!

Jessica "Hallå jag jag smink under ögonen?"
Jag "Har du precis varit i Norrland eller vad sa du?" HAHA!

sedan kom en av våra arbetsledare fram och tjöta, han var rolig :) han tyckte nog inte att vi var så roliga dock, för han gick rätt snabbt :P Sedan satt vi typ och pratade om Sex and the city, vänner och med snubbarna bredvid. Den andra snubben "Asså han är rätt otacksam och väldigt tråkig, men han ser cool ut så jag är med honom ändå!" hehe!

Aja har iaf haft en sketrolig kväll. Sedan på bussen så började en snubbe snacka med mig, så vi typ satt och tjöta ett litet gäng, se skulle också jobba på Liseberg, trevligt :) En tjej bodde typ asnära mig :P

Ne nu ska jag lägga mig och kolla på vänner. :)

Sov gott <3

Ringde fia och sådär, ville ses, men hon hade ju glömt mobilen hemma. Synd :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en kul kväll! Jag spanade efter dig på tyrolen men mobilen låg ju hemma! hur lyckas man :P