onsdag 2 april 2008

Yves Rocher.

För ett tagsen när Sara jobbade på Yves Rocher så blev jag medlem där. Fråga mig inte varför, har köpt en grej där i hela mitt liv. Ett litet nagellack, som var en stor besvikelse :P Men men, medlem blev jag iaf.
Idag kom det hem ett kort ifrån dem, där det stod "Hjärtliga gratulationer på födelsedagen! bla bla bla.." Sedan stod det att jag kunde komma dit inom en månad och hämta min överraskning som jag ska få i födelsedagspresent.
Låter ju jättebra, jättegulligt av dem.

Men..
Det är bara ett problem.. jag fyller ju inte år förrän om 2 månader?
Min fråga är nu om jag ska låtsas som att jag typ hmm.. inte tänkt på att jag faktiskt inte fyller år nu, eller bara låtsas som att jag gör det. Eller ska jag strunta i att hämta ut det bara?
Känns lite onödigt att inte utnyttja denna förmån. med tanke på att de antagligen inte kommer skicka ett sånt här till i år, då jag faktiskt fyller år på riktigt.
Det är ju ändå gratis liksom. Vilket problem..

Free stuff for the win?

1 kommentar:

Sophia sa...

Hämta, hämta , hämta!