tisdag 1 april 2008

Gaaaaah!

Hatar verkligen vikariepoolen. Hon som ringer är helt genomdum kan man tro.
Hon ringde inte imorse, men hon ringde nu, vid tjugo i tolv. Såhär lät det.
Jag - Hallå? (trodde att det var mamma)
E - Hej, är det Hanna? Du, hur hur har du det idag?
Jag - Jag har redan bestämt saker för idag, så jag kan inte jobba..
E - Nej, det är klart, det är ju ganska sent. Det var nämligen Ö förskola som behöver ju hjälp, de har fått problem och behöver hjälp nu direkt.
Jag - Jaha, vad synd. Men jag är upptagen.
E - Jahaa.. Aja, jag har en till som jag kan försöka med.... (lät som hon försökte få mig att få dåligt samvete..)
Jag - Okej.
E - För du kan inte ändra det du bestämt idag va?
Jag - Nej, det kan jag inte.

osv. ärligt talat.
Jag vill inte ändra allt jag har bestämt bara för att jobab typ 4 timmar på eftermiddagen.
Så fattig är jag inte.
detta kanske inte var jättefarligt egentligen, men med tanke på att hon alltid kommer med dumma jävla grejer, och bara är en allmänt otrevlig tant, så börjar jag bli ordentligt trött på henne och hela jäkla vikariepoolen!

Fick brev en kallelse från Liseberg idag till en serviceutbildning, nu börjar det komma igång :)
Go liseberg, fuck vikariepoolen.

=/

1 kommentar:

Sophia sa...

Usch sicken kärring. tänk bara på att inte göra dig ovänn med dom, du kanske vill tillbaka i höst :P