lördag 5 april 2008

Mundian te bach och Levas polka

Jag är hos Cissi och som vanligt så är stämningen flummig. Vi sjunger låtar som ingen annan kan, typ Mundian (gammal indisk (?), men otroligt svårsjungen (svårsjungen? är det ens ett ord?) favorit) och Levas polka, även den så svår så man får tunghäfta inte bara en gång. Men kul har vi :)
i håller på att göra iordning oss för kvällens bravader. Vi ska ut och chilla med Cissis bror ett tag. Vi ska till Kellys. har aldrig varit där, men Cissi säger att det är bra, så jag får väl lita på henne :)

Imorgon ska vi till Tranemo, Cissi ska hjälpa en att flytta en massa saker från Gbg till Tranemo. Jag är mest med för att göra Ciss sällskap när hon ska köra hem från Tranemo. Det blir en liten road trip, vi ska till och med ha resemat :)

Nu sitter jag och lyssnar på Kent, varför slutade jag lyssna på dem? skumt, det är ju konst. får börja med det igen :)

ha en trevlig kväll -

Cissi hälsar.
<3

Inga kommentarer: